Nyhetsblogg

Vi fick ett kursönskemål från en kund. Är ni fler som vill hänga på? - och vad ska kursen i så fall ta upp?

Här är mailet från musikläraren:

"Hej Musikskolan!
Först vill jag berätta att jag tycker att ni gör ett fantastiskt jobb och att jag som musiklärare har haft stor användning för era böcker både som musiklärare i "vanliga" skolan och i Kulturskolan. Mina Rockbandetböcker har fallit sönder i dela för länge sedan, så använda är dom. Tack för allt bra material! Ni har gjort mitt jobb bättre, roligare och lättare.

Sedan har jag ett önskemål. Jag tittade i ert kursutbud och saknade en kurs i Dirigering och körledning. Eftersom jag inte gått den "vanliga" vägen för att bli musiklärare har jag missat just det området. Därför hade en kurs i just det varit guld värt. Fixar ni en sådan anmäler jag mig direkt. :-)

Ännu en gång tack och lycka till med fler bra projekt i framtiden!

Med vänliga hälsningar
NN"

Du som har önskemål om kurser, hör av dig till oss, så ser vi vad vi kan erbjuda eller ge tips om.
/Pia
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):