444 låtar gitarr i gruppen Noter & böcker / Gitarr/Elgitarr / Notsamlingar hos musikskolan.se (9789186825430)
444 låtar gitarr

Notfabriken

En skattsamling för den som gillar att spela gitarr och sjunga till. Med text och ackord för gitarr.

Låtarna är satta med snygg och lättläst typografi, med ackorden i fetare stil. På flikarna till boken finns alla ackordboxar som du enkelt kan vika över till den sida du är. I slutet finns en transponeringstabell om du vill spela och sjunga en låt i en annan tonart.

Låturvalet spänner från visor till pop och rock, både svenskt och utländskt. Boken är dessutom indelad i olika avdelningar för att göra det ännu lättare att hitta favoriterna.

Det danska bandet med flikar gör att boken kan följa med dig i många år. Med över fyrahundra låtar räcker den länge, om du vill lära dig en ny låt om dagen!
Bandtyp: Danskt band
Mått: 20,7x26,7 cm
Orginaltitel: 444 låtar Den kompletta samlingen för alla tillfällen
Utgiven: 2013

Artnr: 9789186825430

Schlagerfinal 2017
Melodifestivalens finallåtar 2017. Melodi, text, ackord samt artistbilder.
Trestämt SSA
Sakralt och profant för diskantröster i varierande svårighetsgrad, med stämmor...
Suzuki Viola 1
Första delen i Suzukis violaskola.
Fem myror är fler än fyra elefanter - Sångboken
Fjorton (fjorton) favoriter från Fem myror är fler än fyra elefanter.