Bastien Piano Basics Technic Primer (engelsk) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (notwp215)
Bastien Piano Basics Technic Primer (engelsk)

Notfabriken

Bastiens pianoskola är rikt illustrerad och vill främja ett lustfyllt lärande. Technic Primer Level är avsedd att användas parallellt med Bit för bit Piano del 1. Boken är på engelska men innehåller mest noter.

Technic Primer Level är en bok med musikaliska övningar som ger bredd till materialet i Bit för bit Piano del 1. Boken är rikligt illustrerad och introducerar på ett lekfult sätt övningar som tränar moment i spelboken.

Bandtyp: Häftad
Orginaltitel: Bastien Bit för bit Technic Primer Bastien (engelsk) , Bastien Piano Basics Technic Primer Level
Författare: James Bastien

Artnr: notwp215

Vispop Guld
Det bästa ur Vispop-serien.
Suzuki violin 3 bok+cd
Reviderad upplaga av Suzukis världsberömda metod för violinundervisning. Del 3, med...
Elgitarr rock & blues 2 inkl cd
Lyssna på skivan och spela sedan! Boken ingår i en serie med tre delar.Reviderad upplaga.
Klarinetten och jag 3
Den tredje av fyra delar i en serie av Lars Axelsson och Jan Engberg.
Köp!