Nyhetsblogg

Tisdagen den 28 maj hade vi besök på kontoret av Britta Svanholm Maniette som var dagens filmstjärna.

Hon kom för att spela in videofilmer till celloavdelningen på www.musikskolan.se, och under de knappa två timmar som vi hade till vårt förfogande hann vi med både välkommenfilmen och någa andra korta filmer som vi hoppas att nyblivna cellister och andra nyfikna ska få glädje av.

Ett av våra kontorsrum har under några veckor varit förvandat till filmstudio, och filmdagar har varit ovanligt vanliga och väldigt roliga.

Du som har tips eller önskemål på filmer du skulle behöva, som dina elever skulle ha glädje av eller som på annat sätt skulle göra musiklivet ännu trevlligare är välkommen att höra av dig till oss eller lämna kommentarer här på sidan.

Stort tack till Britta!
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):