Nyhetsblogg

Nu har arbetet på musikskolan.se börjat dra igång efter en härlig ledighet. Katalogmanus är inskickat!

Jag har haft en härlig semester som jag dessutom förlängde med ett par dagar. men den här veckan har jag kommit tillbaka och slutfört arbetet med årets katalog, och nu är den faktiskt inskickad till tryckeriet.

Varje gång jag skickar något större till tryck, tar jag ett djupt andetag och tänker efter om det finns något som jag vet att jag missat. När svaret blir "Nej!" trycker jag på "Skicka".

Årets katalog kommer innehålla ännu fler noter och produkter och större kursutbud än tidigare år och vi hoppas att den ska kunna bidra till ett enkelt musikundervisande för lärare runt om i landet. Den ska nå alla grund-, gymnasie, kultur- och musikskolor precis när skolstarten drar igång.

Själv kan jag bara tacka mina fantastiska kollegor för ett väl genomarbetat underlag och en önska er en fortsatt skön ledighet.

/Pia
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):