Nyhetsblogg

Det finns några platser kvar till vissa kurser, medan andra är fulltecknade.

I Göteborg finns det platser kvar till Klassrumsmusicerande och Digitala verktyg den 9 oktober. I Stockholm finns det plats till samma kurser både den 15 och 16 september.

Läs mer om kursinnehållet på vår hemsida eller hör av dig direkt till Pia Åhlund, 031- 96 93 44 eller pia.ahlund@musikskolan.se

När det gäller de övriga kurserna har antalet anmälningar varit lägre än vi hoppats på, så inför kommande terminer funderar vi på hur vi kan göra innehållet lättillgängligt och attraktivt. Vi funderar på om datumen var fel, om det ska vara längre eller kortare kurser, eller om kursutbudet skall vara ett annat.

Du som har synpunkter, idéer eller önskemål får gärna höra av dig till oss. 031- 96 32 00 eller kontakt@musikskolan.se
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):