Nyhetsblogg

musikskolan.se och sibelius.se erbjuder kurser, seminarier och fortbildningar av olika slag. Nedan hittar du länkar till info och du kan också snabbsöka på startsidan genom att ange "kurs" i sökfältet högst upp på startsidan.

Fortbildningar för lärare hittar du enklast genom att gå till fältet "För dig som är lärare" som ligger en bit ner på startsidan. Där finns en länk till vårt "lärarrum" och information som kan vara bra för dig och dina elever. Där kan du också klicka dig vidare till hela vårt kursutbud och fördjupa dig i de kurser som intresserar dig och dina kollegor.

Du som är intresserad av att lära dig hantera programmet Sibelius, från grunden eller på avancerad nivå, hittar kursbeskrivningarna på samma ställe som ovan, eller genom att gå direkt in på vår Sibelius-avdelning i butiken.

Vill du veta mer utan att klicka dig hit och dit, så ring oss på 031-96 32 00 eller skicka ett mail till kontakt@musikskolan.se så berättar vi mer.

/Pia
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):