Nyhetsblogg

Mer info om Sibelius 7.5

I slutet av februari 2014 planeras Sibelius 7.5 finnas tillgängligt. Du som vill veta mer om nyheterna i versionen kan följa Sam Butlers blogg eller kontakta oss på musikskolan.se kontakt@musikskolan.se eller 031-96 32 00

Du som beställer Sibelius idag får snabb leverans av Sibelius 7 med fri rätt att uppgradera till Sibelius 7.5 så fort programmet finns tillgängligt. Du som har en äldre version av Sibelius, kanske gör klokt att byta nu. Användargränssnittet är modernt och lättarbetat, exportmöjligheterna många och uppspelning av dina noter ännu bättre.

Oavsett om du skriver för liten sättning, bara vill transponera eller skriva till en stämma eller arbetar med stora och komplicerade partitur är Sibelius 7.5 programmet för dig.

/Pia

(Anm. daterad 14-0310: Fr o m fredagen den 28 februari 2014 går programmet att beställa.)
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):