Bygg och låt i gruppen Inspiration & undervisning / Instrument för undervisning hos musikskolan.se (LUTF88496074)
Bygg och låt

Beskrivningar till enkla musikinstrument som kan byggas tillsammans med barn, och massor av spelförslag. Bygg Tamburiner, Sistrum, Bjällerband, Sambarassel, Marraccas, Gurkor, Rytmpinnar, Slitstrumma, Träblock, Häftklammertrumma,Slangklämmetrumma, Spännremstrumma, Japansk trumma, Xylofoner, Kazooer, Panflöjt, Elrörsklarinett, Flöjter, Dragblås, Humla, Brädcittra, Banjo, Dunkgitarr, Lådbas och Djävulsfela.
Författare: Katarina Gren, Birger Nilsson

Artnr: LUTF88496074

Musik från början - Låta!
En guide till att göra musik tillsammans med förmågor som alla redan har.

Titta jag kan!
Temasamlingar i rytmik för små barn.
Låtar året runt CD Vår
Cd till Låtar året runt.
Djuren på Kackelgården
Minimusikal om djur och om att vara vänner och hjälpa varandra.
Kompa enkelt på gitarr 2
Lär dig kompa ett stort antal av våra mest omtyckta och välkända visor. I del ...