A Dozen A Day 1 (bok) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (wmr000198)
A Dozen A Day 1 (bok)

Music Sales

Nummer ett i serien "A Dozen A Day". Tekniska övningar för piano med syfte att utveckla starka händer och flexibla fingrar. Endast bok. Engelsk utgåva.

Uppvärmningsövningar för piano.

Aviskten med den här boken är att utveckla styrka i händerna i kombination med flinka fingrar. Tanken är att du kan lära dig två-tre övningar på en gång, som sedan ska spelas varje dag innan du böra öva. När du lärt dig en övning lägger du till nästa. När du behärskar alla övningar i en grupp kan du börja med nästa grupp. Många av dessa övningar kan med fördel transponeras till andra tonarter.

Bandtyp: Häftad
Orginaltitel: A Dozen A Day Book One: Primary
Författare: Edna-Mae Burnam

Artnr: wmr000198

Sockar med musikmönster stl 25-27
Barnsockar i storlek 25-27.
Best Of Adele for Guitar
15 av Adeles mest kända låtar för gitarr. Presenteras med melodi, text, ackord och ...
Köp!
Hitta Doris (Finding Dory)
Melodierna från filmen i enkla arrangemang för piano.
A dozen a day Saxophone
Teknikövningar för unga saxofonister.