Bastien Bit för bit Piano del 4 (engelsk) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (9780849752698)
Bastien Bit för bit Piano del 4 (engelsk)

Notfabriken

James Bastien och Jane Smisor Bastien

Bastien Bit för bit är ett läromedel i pianospel avsett att ge unga elever den rätta starten. Denna del (del 4) är på engelska och finns ej att tillgå på svenska.

Studiegången och progressionen är noga avvägd för att elevens pianospel ska utvecklas i jämn takt.

De färggranna illustrationerna hjälper till att hålla intresset uppe. Spelstyckena består dels av originalkompositioner, dels av välkända folksånger och popriff i roliga och bra arrangemang. Bastien bit för bit är en skola som ger glädje parallellt med framsteg.

Boken är på engelska.

Sista delen av fyra.

Antal sidor: 56
Bandtyp: Häftad
Orginaltitel: Bastien Piano Basics Piano Level 4
Vikt: 204 g
Författare: James Bastien , Jane Smisor Bastien

Artnr: 9780849752698
Bastien bit för bit är en läromedel i pianospel avsett att ge unga elever den rätta starten. Denna del (del 4) är på engelska.

100 Lätta andliga sånger gitarr
Sångtexter och gitarrackord till 100 andliga sånger.
Svängkören
Antologi med svängiga sånger i körsättning, oftast SATB a cappella.
Suzuki piano 5 bok+cd
Del 5 i Suzukis pianoskola. Bok med cd.
Kom igång Trummor
En trumskola för dig som vill komma igång med ditt spelande. I boken finns många ti...