Bastien Bit för bit teori 1 (svensk) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (notwp206sw)
Bastien Bit för bit teori 1 (svensk)

Notfabriken

Bastiens pianoskola är rikt illustrerad och vill främja ett lustfyllt lärande. Teori del 1 är en bok med musikaliska övningar som ger bredd till materialet i Bit för bit Piano del 1. Boken introducerar på ett lekfullt sätt övningar som tränar moment i spelboken.

Teori del 1 handlar till exempel om notvärden, tonarter och rytmer. Eleverna får bättre kunskap om den musik de spelar, och kommer lättare att lära sig, om teorin är en integrerad del av undervisningen.

Boken är på svenska.

Antal sidor: 32
Bandtyp: Häftad
Orginaltitel: Bastien Piano Basics Theory Level 1 Bastien Bit för bit Teori del 1
Vikt: 132 g
Författare: James Bastien

Artnr: notwp206sw
Teori del 1 är avsedd att användas parallellt med Bit för bit Piano del 1.

Popboken gruppspel från början
9 låtar för grupp eller skolklass som vill börja spela popmusik.
Notläsning för gitarr
Grundbok i notläsning för gitarrister.
Dan Andersson - Dikter och tonsättningar
100 tonsatta dikter av Dan Andersson.
Klarinett.nu 1
En populär serie nybörjarböcker för klarinett. Materialet innefattar bok, ljud...