Bastien Piano Basics Theory Primer Level (engelsk) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (KJSWP205)
Bastien Piano Basics Theory Primer Level (engelsk)

Hal Leonard

Bastiens pianoskola är rikt illustrerad och vill främja ett lustfyllt lärande. Teori förberedande är en bok med musikaliska övningar som ger bredd till materialet i boken Bit för bit Piano förberedande. Materialet är väl anpassat till barn som börjar spela piano i yngre åldrar.

Boken är på engelska.

Orginaltitel: Bastien Bit för bit Teori förberedande (engelsk) , Bastien Piano Basics Theory Primer Level

Artnr: KJSWP205

Teoridelen är avsedd att användas parallellt med pianoboken "Bit för Bit Piano förberedande".

Jazz Play-Along vol 45: George Gershwin 20 Favorite Standards
20 favoriter av George Gershwin. Play-along för många olika instrument. 2 cd-skivor medf...
First 50 Disney Songs You Should Play on the Piano
Enkla arrangemang av Disneysånger, både nya och gamla.
The Best Broadway Comedy Songs
Fler än 30 musikallåtar som lockar till skratt.
Jazz Play Along vol 72: Classic Jazz Ballads
10 jazzballader för många olika instrument.