Boomwhackers C-durskala 8 st i gruppen Instrument & tillbehör / Boomwhackers hos musikskolan.se (30637)

Boomwhackers C-durskala 8 st

8 st stämda plaströr i glada färger där varje ton i skalan har en egen färg. Skapa ton genom att slå mot till exempel din egen kropp eller något annat föremål. Går utmärkt att spela i grupp eller tillsammans med andra instrument.

Boomwhackers kan också kallas tonrör.

Artnr: 30637

Spela med hela kroppen
Grundbok i rytmik för musiklärare, studenter m fl. Om rytmik och motorik i undervisningen.

Boomwhackers kromatisk skala 13 st
Stämda plaströr i glada färger där varje ton i den kromatiska skalan har en eg...
Boomwhackers lilla startpaketet
Lilla startpaketet för spel i grupp eller klassrum.
Bordsklockor kromatisk skala 13 st
Tryck på eller skaka klockan så hörs ett vackert pling.
Boomwhackersväska
Praktisk väska för upp till 25 rör.