Årsabonnemang förlängning Sibelius Ultimate skollicens i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30113-00)
Årsabonnemang förlängning Sibelius Ultimate skollicens

Förlängning av abonnemang 1 år för student, lärare eller skola för dig som har Sibelius Ultimate Årsabonnemang skollicens.
OBS! Uppdaterat intyg krävs för att förlänga - fråga oss gärna om detta.

Du som har nöjd med ditt Sibelius | Ultimate och vill fortsätta att abonnera kan förlänga ditt abonnemang. Priset är det samma som för ett nytt, men du slipper ha flera olika produkter i ditt AVID Master account.

Du får, precis som tidigare, senaste version av programmet samt de uppgraderingar som släpps under det år du abonnerar på programmet.

För att kunna aktivera licensen kräver leverantören ett intyg på engelska som styrker status som lärare, student eller institution. Detta intyg skall bifogas digitalt när du köpt programmet.

Fråga oss gärna om detta innan du beställer 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se
Orginaltitel: Sibelius- Ultimate 1-Year Subs Renewal - Edu

Artnr: 9938-30113-00
Förlängning av abonnemang 1 år för student, lärare eller skola. Aktuellt intyg krävs vid aktivering.

Midikeyboard Korg microKEY2 37 tangenter
Mata in musiken i Sibelius notskrivningsprogram med hjälp av detta klaviaturtangentbord.
fr. 1079 kr
Notpapper - 12 system
Innehåller 50 perforerade notpapper med 12 system på varje sida. Hålslaget och ring...
Skollicens Sibelius Ultimate
Sibelius Ultimate för skolor, studenter och lärare. Intyg fordras vid registrering.