Högtalarkabel AMP 15 m med 6,3 mm telekontakter i gruppen Instrument & tillbehör / Ljud & inspelning hos musikskolan.se (3919215)
Högtalarkabel AMP 15 m med 6,3 mm telekontakter

Högtalarkabel 15 m med 6,3 mm telekontakter. Blå högtalarkabel med metallkontakter och belastningsskydd.

Längd 15 m. Pris per st (inte per par).

15m Tele/Tele-högtalarkabel med 6,3mm kontakter - PH-15TB

15m lång blå högtalarkabel med 2st obalanserade telekontakter i metall och belastningsskydd.

Specifikationer PH-15TB:

• Kabellängd: 15m
  • Färg: Blå
  • Kontakter: 2st 6,3mm obalanserade Tele i metall
  • Ledare: 2x 0,75mm²

AMP-kablarna är välkända för att vara högkvalitativa och pålitliga. Sedan mitten av 1980-talet har AMP varit en pålitlig leverantör av högkvalitativa produkter till överkomliga priser. Deras sortiment innehåller ett brett utbud av kablar, inklusive gitarrkablar, mikrofonkablar och speakonkablar, i olika längder och prisklasser. De erbjuder också ett stort urval av specialkablar, övergångar, splitkablar och adapters för att möta dina specifika behov och för att hjälpa dig att enkelt ansluta dina musikprylar på ett smidigt sätt. Kontakta oss gärna om du behöver en kabel och inte hittar den i vårt sortiment på hemsidan.

AMP-kablarna är mjuka, följsamma och av hög kvalitet. AMP har en lång erfarenhet och teknisk expertis som garanterar att deras kablar är tillförlitliga och av hög kvalitet. Med AMP-kablar kan du vara säker på att du får en produkt som du kan lita på.

Orginaltitel: AMP PH-15TB - 15m högtalarkabel med 6,3mm telekontakter

Artnr: 3919215
Högtalarkabel 15 m med 6,3 mm telekontakter.

Instrumentkabel Hotline 3m vinklad kontakt
Instrumentkabel Hotline tele-tele, 3m. Svart kabel med kontakt och belastningsskydd i metall.Den e...
Mikrofon Samson R21S 3-pack
3-pack med dynamisk sång- och inspelningsmikrofon, kompletta med mikrofonhållare.
Mikrofonkabel Hotline XLR 6 m
Svart mikrofonkabel med XLR-kontakt i metall och belastningsskydd av mjuk plast. 6 meter lång.