Keyboard Medeli Millenium M361 i gruppen Instrument & tillbehör / Keyboard & digitalpiano hos musikskolan.se (M361)
Keyboard Medeli Millenium M361

Bra keyboard med många funktioner. Mik- och aux-ingång. 2 x 20 W. 61 anslagskänsliga tangenter. Med notställ, nätadapter och bruksanvisning.

Medeli Millenium M361 innehåller bra ljud och bra komp. Displayen är överskådlig och du lär dig snabbt att hitta, tack vare användarvänliga symboler och tydliga knappar.

Med Millenium M361 får du ett bra keyboard med anslagskänsliga tangenter. De inbyggda kompen gör det ännu roligare att spela dina favoritlåtar, och vill du låta keyboarden "tipsa dig" och hjälpa dig på traven finns det funktioner i både pianoläge och gitarrmode som får det att låta ännu mer autentiskt, med fraseringar (piano) och olika effekter (gitarr). Du kan dessutom ansluta din keyboard till din dator.

I din keyboard kan du spela in 10 kompositioner (melodier, mixar eller låtar), vardera med upp till 6 spår. Vill du spara fler, kan du naturligtvis föra över dina låtar till ett USB och sedan skapa ännu fler.

Få keyboard i prisklassen kan matcha M361's alla funktioner och ljud. Du som vill sjunga till ditt eget spel, eller till dina favoritlåtar i t ex mobilen, kan koppla in en mikrofon och ansluta din musikenhet. Sedan kan du jamma loss, på egen hand eller tillsammans med andra, och få ut sång, inspelad musik och kyeboarden i de inbyggda högtalarna på 2 x 10 W.

Specifikationer:
Klaviatur: 61 anslagskänsliga tangenter
Display: LCD
Polyfoni: 128
Ljud (Voices): 653
Kompstilar (Styles): 240 + 10 för egna komp
Internminne: 48 banker
Färdiga låtar (Songs): 160 förinspelade + plats för 10 egna
Demo: 8
Inspelning (Recording): 5 spår + kompspår
Ingångar/Utgångar: Strömförsörjning, USB-MIDI, hörlur/output, aux-ingång stereo, mikrofoningång, sustainpedal
MIDI: USB-MIDI
Strömförsörjning: 12 V likström eller 6 st AA-batterier
Högtalare: 2 x 10 W, 4 Ohm
Mått: 956 x 360 x 133 mm
Vikt: 5,2 kg (utan batterier)

Artnr: M361
Bra keyboard med många funktioner. Mik- och aux-ingång. 2 x 10 W. 61 anslagskänsliga tangenter.

Keyboard Casio CT-X700
Anslagskänsligt keyboard med 61 tangenter.
2675 kr 3395 kr
Keyboardställ Dixon
Lätt och smidigt svartlackat keyboardställ. För fullstor keyboard.
Spela keyboard och piano med cd, dvd och på Spotify
Lär dig spela keyboard och piano med en egen medföljande lärare. Bok, cd och dvd me...

Benställning till digitalpiano Medeli Performer vitt
Benställning till Medeli digitalpianon av stagemodell. Med 3 pedaler. Vitt.
Keyboard Medeli Millenium MK200
Bra nybörjarkeyboard för ett överkomligt pris. 61 anslagskänsliga tangenter.
Benställning till digitalpiano Medeli Performer svart
Benställning till Medeli digitalpianon av stagemodell. Med 3 pedaler. Svart.
Digitalpiano Stagemodell Medeli Performer SP201+ vitt
Vitt digitalpiano i stagemodell, med 88 vägda tangenter och högtalare 2 x 20W.