Klarinett.nu 1 i gruppen Noter & böcker / Klarinett / Spelskolor, etyder och övningar hos musikskolan.se (9789188937391)
Klarinett.nu 1

Notfabriken

Anders Norén/Roger Norén/KG Johansson

Klarinett.nu är en populär serie nybörjarspelböcker för klarinett i tre delar. Böckerna innehåller många kända melodier från olika genrer, blandat med nya melodier samt härm- och improvisationsövningar. Till varje bok medföljer ljudfiler att streama. På hemsidan http://www.klarinett.nu/ finns utförliga teorisidor med fakta, övningar och tester. Där finns även klarinetthistorik, skötselråd, tips m.m.

Artnr: 9789188937391
En populär serie nybörjarböcker för klarinett. Materialet innefattar bok, ljudfiler och en hemsida kopplad till böckerna.

Blåståget 1 Klarinett
Nybörjarbok att användas i ensemble och individuellt. Alla inspelningar finns på Sp...
Klarinettrör Rico
Ricos orange rörblad, en klassiker som alltid funkar! 3-pack, 10-pack eller 25-pack
fr. 95 kr

Bastien Piano Basics Performance 2 (engelsk)
Performance del 2 är avsedd att användas parallellt med Bit för bit Piano del 2.
Schlagerfinal 2014
Alla låtarna från finalen i den svenska melodifestivalen.
Mikael Wiehe i fokus
13 favoritlåtar med melodi, text och ackord.
Schlagerfinal 2013
Alla låtarna från finalen i Melodifestivalen 2013 med melodi, text och ackord.