Mikrofonkabel XLR-hona till telehane 3 m i gruppen Inspiration & undervisning / Instrument för undervisning hos musikskolan.se (3915310)
Mikrofonkabel XLR-hona till telehane 3 m

Mikrofonkabel (eller signalkabel) 3 m lång, XLR-hona till obalanserad telekontakt.

Obalanserad. Mjuk och följsam signalkabel försedd med rejäla kontakter i metall.

Specifikationer:

• Kabellängd: 3m
  • Kontakt ena änden: XLR-hona
  • Kontakt andra änden: Obalanserad Tele-hane
  • Kabelfärg: Svart
  • Modellbeteckning: PM-3/1

AMP gör kablar du kan lita på

Sedan mitten av 80-talet har AMP levererat produkter av hög kvalité till bra priser.
Det breda sortimentet består av gitarrkablar, mikrofonkablar och speakonkablar i olika längder och prissegment, men här finns även ett mycket stort antal specialkablar, övergångar, splitkablar och adapters.

Det gör att du kan koppla ihop dina musikgrejer på ett glappfritt och smidigt sätt, oavsett vad du vill använda.
Kablar från AMP är mjuka och följsamma med bra kvalité. I deras sortiment finns flera olika prissegment för att du ska hitta en produkt från AMP för dina ändamål.
AMP:s tekniska kunnande och långa erfarenhet garanterar att en kabel från AMP är en kabel du kan lita på!

Orginaltitel: AMP PM-3/10 - 3m XLR-hona/Tele-hane - Signalkabel

Artnr: 3915310
Mikrofonkabel 3 m lång, XLR-hona till obalanserad telekontakt.

Mikrofon Pulse PM-2
Dynamisk mikrofon för sång och uppmikning av instrument. Tålig med bra ljudupptagni...
Köp!
Mikrofon Røde M3 körmikrofon
Kondensatormikrofon för inspelning; i studio, hemma, i skolan eller på fältet.
Köp!
Rockbandet 2 Sång
Sweet Home Alabama, Proud Mary, Jump, Hold the Line, Heavens On Fire och många fler låtar.