Sibelius

För tillfället finns inga produkter under denna rubrik.
Sibelius 2024.2
Sibelius - världens bäst säljande notskrivningsprogram utvecklas fortlöpande

Version 2024.3 innehåller flera bra och nya funktioner, bl a att det går att anpassa storleken på Keypad. Det kan kännas som en liten detalj, men är väldigt hjälpsamt, speciellt om du använder eflera skärmar. En större förändring är kanske att det går går att sömlöst kopiera fram och tillbaka mellan ProTools och Sibelius. Du kan arbeta med ditt projekt i båda programmen och flytta info dit du vill arbeta med den.

Sibelius finns i tre versioner; Sibelius First, Sibelius Artist och Sibelius Ultimate,  ör olika behov men alla lätta att komma igång med. Notera all sorts musik och snabbt dela med dig till andra, både digitalt och i pappersform, helt som du själv föredrar.
  Håll din licens uppgraderad! Då får du hela tiden tillgång till senaste version samt support. Du kan också välja ett årsabonnemang för att på ett smidigt sätt hålla din licens uppgraderad. I ditt AVID-konto hanterar du licensen och laddar ner programvarorna.
  Vi på musikskolan.se använder själva programmet och kan ge råd om du har frågor eller funderingar. Vi lämnar support till alla kunder med en giltig uppgraderingsplan. Ring 031-96 32 00 eller mejla till kontakt@musikskolan.se