Sångsolist inkl cd i gruppen Noter & böcker / Sång och kör / Sångskolor hos musikskolan.se (9789185575558)
Sångsolist inkl cd

Notfabriken

En utförlig lärobok i konsten att skapa sitt eget sånguttryck - att göra låten på sitt eget sätt. Boken är skriven av två välmeriterade sångpedagoger, verksamma på Kungliga Musikhögskolan i Stockholm, Ragnhild Sjögren och Berit Kullberg.

Förutom inspirerande förklaringar och tips innehåller boken många individuella övningar för att träna hemma på kammaren. Med boken följer två cd-skivor.

Bandtyp: Flexband
Författare: Ragnhild Sjögren, Berit Kullberg Söderholm
CD-skiva: Ja

Artnr: 9789185575558

Best Of One Direction (PVG)
15 av gruppens största hits med melodi, text, pianonoter och ackord med gitarrboxar.
Köp!

Stora Gitarrboken KG Johansson
Stora gitarrboken innehåller 144 sånger som passar att sjungas tillsammans med gitarr. T...
Att fånga en dröm, violinskola för vuxna
Violinskola för vuxna nybörjare.
Köp!
Schlagerfinal 2012
Alla låtarna i finalen i Melodifestivalen 2012 med noter, text och ackord.
Maskrosdun damkör partitur
Svit med fem stycken för damkör, cello och ackordinstrument.