Uppgradering Sibelius Ultimate fleranvändare Network v 1-7.5 i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (0100-38742-00)
Uppgradering Sibelius Ultimate fleranvändare Network v 1-7.5

Lägg i kundvagnen

Uppgradering för en äldre Sibelius-licens (version 1-7.5) för fleranvändare i nätverk.

Sibelius | Ultimate – används överallt, från konsertsalar och operahus, från notförlag till klassrum. Sibelius | Ultimate är världens bäst säljande notskrivningsprogram för proffs som vill ha snygga, lättlästa och detaljerade noter. Med massor av sofistikerade funktioner, som alla är lätta att använda, kan du snabbt skapa, arrangera, dela, granska och publicera vackra noter i professionellt utförande.

OBS! Alla användare måste uppgraderas samtidigt. Kontakta oss för beställning på 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se

Orginaltitel: Sibelius | Ultimate Network Perpetual UPGRADE SEAT from 1-7.5

Artnr: 0100-38742-00
Uppgradering för en fleranvändarlicens Sibelius v 1-7.5 som används i nätverk.