Trade-Up till Sibelius Ultimate Skollicens från Sibelius Artist instegsprogram i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30106-00)
Trade-Up till Sibelius Ultimate Skollicens från Sibelius Artist instegsprogram

Lärare, student eller skola med Sibelius instegsprogram: Byt upp dig till Sibelius|Ultimate skollicens.

OBS! Ange ditt SystemID eller serienummer och din nuvarande version som en kommentar när du beställer.

Du som känner att ditt Sibelius Instegsprogram begränsar ditt notskrivandet kan gå över till Sibelius|Ultimate med denna produkt. Då får du det fullstora Sibelius Ultimate med många fler funktioner och ännu bättre ljudbank.

Passa på - denna produkt är utgående hos tillverkaren AVID vilket innebär att din licens framöver kan behöva omvandlas till en annan form av licens. Ring oss så berättar vi mer.

Sibelius | Ultimate – används överallt, från konsertsalar och operahus, från notförlag till klassrum. Sibelius | Ultimate är världens bäst säljande notskrivningsprogram för proffs som vill ha snygga, lättlästa och detaljerade noter. Med massor av sofistikerade funktioner, som alla är lätta att använda, kan du snabbt skapa, arrangera, dela, granska och publicera vackra noter i professionellt utförande.

Med en aktiv uppgraderingsplan uppgraderas din programvara fortlöpande, minst fyra gånger om året, och varje gång får du fler och ännu bättre funktioner. Häng med på tåget, du också!

Kontakta oss om du är osäker på vilken uppgradering du behöver. 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se

OBS! Akutellt intyg över status som lärare/institution/student för att kunna aktivera denna produkt. Hur intyget kan formuleras visas under fliken Låtlista.
Orginaltitel: Sibelius | Ultimate Perpetual License TRADE-UP from Sibelius, Sibelius | First 5 to 8.X, Sibelius Student, G7, or Instrumental Teacher Edition

Artnr: 9938-30106-00
Sibelius Ultimate Skollicens Trade-Up från instegsprogram. Intyg krävs vid registrering.

Intyg Sibelius skollicens

För att vara berättigad att köpa och aktivera Sibelius|Ultimate Skollicens eller Sibelius|Ultimate uppgradering Skollicens måste du verifiera din status som lärare, institution eller studerande.

Det gör du med ett daterat intyg som styrker din anställning eller dina pågående studier, tillsammans med en kopia på giltig fotolegitimation. Brevet ska vara skrivet på engelska, gärna på institutionens officiella papper (eller stämplat) och vara underskrivet av rektor/lärare (gäller studenter) eller chef/kollega (gäller lärare och institutioner). Ange kontaktuppgifter till den som lämnar intyget.

Intyget skickas digitalt när du följer de instruktioner som meddelas vid leverans.
Därefter erhåller du via mail en kod som du ska använda i ditt AVID-konto, där du också får ditt aktuella System-ID och Activation-ID. Med dessa aktiverar du programmet.

(Läs gärna mer här om hur AVID definierar vem som får köpa en skollicens: http://www.avid.com/academic-eligibility )

Du kan formulera intyget ungefär så här:

Certification for Academic License
I hereby certify that N.N. works as a teacher at our school, (skolans namn och adress).
Ort, följt av datum (Dag/månad/år)
Underskrift (kollega eller chef)
Namnförtydligande
Kontaktuppgifter (t ex mail och telefon) även till den som intygar

Certification for Academic license
I hereby certify that N.N. is a student at our school, (skolans namn och adress).
Ort följt av datum (Dag/månad/år)
Underskrift (rektor eller lärare)
Namnförtydligande
Kontaktuppgifter (t ex mail och telefon)

Skanna in eller fota av intyget och ha det till hands när du påbörjar nedladdning och installation.