Tilläggsanvändare Sibelius Ultimate Stand-Alone i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (0100-38743-00)
Tilläggsanvändare Sibelius Ultimate Stand-Alone

Lägg i kundvagnen

Tilläggsanvändare till fleranvändarlicens avsedd för fristående datorer.

Sibelius | Ultimate – används överallt, från konsertsalar och operahus, från notförlag till klassrum. Sibelius | Ultimate är världens bäst säljande notskrivningsprogram för proffs som vill ha snygga, lättlästa och detaljerade noter. Med massor av sofistikerade funktioner, som alla är lätta att använda, kan du snabbt skapa, arrangera, dela, granska och publicera vackra noter i professionellt utförande.

Vid beställning, ange System-Id på befintlig licens. Kontakta oss gärna för mer information; 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se

Orginaltitel: Sibelius | Ultimate Standalone Perpetual Multiseat EXPANSION SEAT from 1-7.5

Artnr: 0100-38743-00
Tilläggsanvändare till fleranvändarlicens avsedd för fristående datorer.

-2