Uppgradering Sibelius Ultimate privat-/skollicens återuppta 3 år i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30013-01)
Uppgradering Sibelius Ultimate privat-/skollicens återuppta 3 år

Lägg i kundvagnen

Uppgradering Sibelius Ultimate privatlicens och skollicens om din uppgraderingsplan löpt ut (expired).  Fungerar också om du har en riktigt gammal version av "stora" Sibelius (version 1-7.5) Du får här 3 års uppgraderings- och supportplan.
Denna uppgradering gäller ej för äldre Sibelius First i version 8 eller tidigare.

Sibelius Ultimate – används överallt, från konsertsalar och operahus, från notförlag till klassrum. Sibelius | Ultimate är världens bäst säljande notskrivningsprogram för proffs som vill ha snygga, lättlästa och detaljerade noter. Med massor av sofistikerade funktioner, som alla är lätta att använda, kan du snabbt skapa, arrangera, dela, granska och publicera vackra noter i professionellt utförande.

Med en aktiv uppgraderingsplan uppgraderas din programvara fortlöpande, minst fyra gånger om året, och varje gång får du fler och ännu bättre funktioner. Häng med på tåget, du också!

Kontakta oss om du vill ha råd om vilken uppgradering du behöver. 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se
Orginaltitel: Sibelius- Ultimate 3-Yr Updates & Support

Artnr: 9938-30013-01
Uppgradering av äldre version av Sibelius Ultimate privatlicens och skollicens om din uppgraderingsplan löpt ut.

Uppgradering Sibelius Ultimate privat-/skollicens återuppta 1 år
2045 kr
Köp!
Årsabonnemang Sibelius Ultimate privatlicens
Sibelius|Ultimate notskrivningsprogram som abonnemang 1 år (privatperson eller företag).