Sibelius Artist instegsprogram i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30095-00)
Sibelius Artist instegsprogram

Notskrivningsprogram till förmånligt pris för dig som vill kunna skriva och dela med dig av detaljerade och snygga noter. Programmet levereras digitalt: du får en nedladdningskod som du använder i ditt Avid-konto. All programvara laddas ned direkt till din dator.

(Detta program motsvarar "gamla" Sibelius First, före april 2018.)

Sibelius är världens bäst säljande notskrivningsprogram för musiker, kompositörer, arrangörer och studenter som vill kunna skriva rikt detaljerade och utarbetade noter. Sibelius innehåller omfattande och avancerade funktioner för komposition, transkription och redigering och många helt unika möjligheter till molnbaserat samarbete så att användare enkelt kan dela med sig och ta del av andras musik var som helst.

Orginaltitel: Sibelius Artist For aspiring music composers and hobbyists writing for small ensembles (up to 16 instrument parts). , Sibelius Artist Perpetual License

Artnr: 9938-30095-00
Sibelius notskrivningsprogram i mellanklassen för dig som vill kunna skriva och dela med dig av detaljerade och snygga noter utan att behöva Sibelius|Ultimate.

Midikeyboard Korg microKEY2 37 tangenter
Mata in musiken i Sibelius notskrivningsprogram med hjälp av detta klaviaturtangentbord.
fr. 1079 kr
Privatlicens Sibelius Ultimate
Sibelius Ultimate standardlicens.
Årsabonnemang Sibelius Artist instegsprogram
Notskrivningsprogram för dig som vill ha en enkel lösning - ABONNEMANG som varar ett ...
Årsabonnemang Sibelius Ultimate privatlicens
Sibelius|Ultimate notskrivningsprogram som abonnemang 1 år (privatperson eller företag).