Sight Reading Mastery for Bass i gruppen Noter & böcker / Elbas / Spelskolor hos musikskolan.se (9781910403174)
Sight Reading Mastery for Bass

Music Sales

Lär dig läsa noter direkt och sluta vara beroende av tabulatur, videor, appar etc.

I vår moderna värld har vi ständig tillgång till tabulatur, YouTube-videor, lektionsappar, ljudfiler etc. Men väldigt få som spelar andra instrument använder tabulatur, utan de spelar efter noter. Därför är det en stor poäng att kunna läsa och spela efter noter - det blir så mycket lättare att spela tillsammans.
Denna bok behandlar tonerna och deras placering i notsystemet, tonarter, rytmer, tillfälliga förtecken och mycket annat. Med ljudexempel.
Antal sidor: 103
Utgiven: 2015
CD-skiva: Audio access

Artnr: 9781910403174

Miles Davis Omnibook Eb
Miles Davis musik noterad enligt inspelningarna.
Irish Favourites flöjt
31 irländska melodier i arrangemang för flöjt med ackompanjemang på cd.
Flute Class Concert Album
28 melodier med pianoackompanjemang för olika stora flöjtensembler (2-5 flöjter) sa...
Rock Guitar Un-CAGED
Bli gitarrhalsens mästare, eller lär dig helt enkelt 100 grymma licks.