Skollicens Finale 27 svensk i gruppen Notskrivning & programvara / Finale hos musikskolan.se (COX-FIN10ad)
Skollicens Finale 27 svensk

Finale 27 svensk version för nedladdning. Skapa och notera din musik. Med Finale 27 kan du notera, arrangera, redigera, lyssna och skriva ut din musik snabbare och enklare än i tidigare versioner.
Finale är känt för att erbjuda stora möjligheter att utforma ett partitur enligt dina önskemål.
Med Finale 27 har arbetsflödet gjorts mer effektivt och intuitivt. Det finns flera nya sätt att synkronisera med andra program, fler ljud och bättre sätt att dela din musik med andra.

Du kanske också vill gå med i en facebook-grupp för Finaleanvändare?

Artnr: COX-FIN10ad
Finale 27 för skolor, studenter, lärare och rel samfund. Svensk version för nedladdning.

Systemkrav:

800X600 minimum bildskärmsupplösning(1366×768 rekommenderas)
Minst 2GB RAM, 4 B bove rekommenderas
8GB hårddiskutrymme krävs för Garritan® ljud
Internetuppkoppling för nedladdning, uppdateringar och auktorisering.
Windows®
Windows 7 SP1/8/10 (64-bit krävs)
Intel® Core™ 2 Duo processor eller AMD Athlon™ processor (Intel® i3 or AMD Athlon™ II X2 och ovanstående rekommenderas)
600MB hårdiskutrymme för programmet