Take the lead - Latin /Fl+CD i gruppen Noter & böcker / Flöjt / Playalong för flöjt hos musikskolan.se (IMP7259A)

Take the lead - Latin /Fl+CD

Melodier arrangerade för flöjt. Den medföljande cd:n backar upp dig med kompband.

I serien Take the Lead  finns böcker för olika instrument och med olika genrer. Kännetecknande är de välskrivna arren och insplelningarna, som gör det enklare att studera in och ger möjlighet att musicera med ett komp-band, både för hemmabruk och för uppspelningar.

Se innehåll under fliken låtlista.

CD-skiva: 1 st

Artnr: IMP7259A

Tuning Tones

Bailamos

Cherry Pink and Apple Blossom White

Guantanamera

La Bamba

La Isla Bonita

Livin’ La Vida Loca

Oye Mi Canto (Hear My Voice)

Soul Limbo

Her Story The Piano Collection
30 pianostycken av kvinnliga kompositörer. Stycken är ordnade i svårighetsgrad. Med...
Harris: Improve your sight-reading! Flute 1-3
Lang Lang Music Theory Level 2
Musikteori till Lang Langs pianoskola, på engelska.
Behind Bars: General Conventions
Detta är ett utdrag ur den kompletta uppslagsboken: del 1, som behandlar notation.