Allegro/PrintMusic till Finale 27 svensk i gruppen Notskrivning & programvara / Finale hos musikskolan.se (COP-PF6-Sdl)
Allegro/PrintMusic till Finale 27 svensk

Byt upp dig till Finale 27 från Print Music eller Allegro.

Finale 27, svensk version. Denna produkt kan du köpa om du har Print Music eller Allegro. Du behöver därför kunna framvisa serienummer eller annat bevis på befintlig licens.

Skapa och notera din musik. Med Finale 27 kan du ge liv åt din musik, snabbare och enklare än någonsin.
Finale är ett 64-bitarsprogram och har till denna version förbättrats så att ditt arbetsflöde kan göras mer intuitivt och effektivt. Dessutom finns stora möjligheter att synka med andra program, det har kommit nya ljud och bättre sätt att dela musiken med andra.

Ta kontroll över den kreativa processen och det musikaliska resultatet.

Du kanske också vill gå med i en facebook-grupp för Finaleanvändare?

Artnr: COP-PF6-Sdl
Byt upp dig till Finale 27 från Print Music eller Allegro.

Print music 2014 instegsprogram svensk
Enklare Finaleprogram för partitur upp till 24 stämmor. För Windows.
Sibelius Artist instegsprogram
Sibelius notskrivningsprogram i mellanklassen för dig som vill kunna skriva och dela med dig ...