Dragspel Golden Cup piano 30 2-körigt mörkblått i gruppen Instrument & tillbehör / Dragspel hos musikskolan.se (GCPI30mbla)
Dragspel Golden Cup piano 30 2-körigt mörkblått

Mörkblått 2-körigt pianodragspel för den som vill lära sig spela dragspel eller för den erfarne dragspelaren som behöver ett behändigt "resespel".

Tonomfånget är 30 toner i pianodelen och 48 knappar i basdelen, med komplett uppsättning ackordtoner och tersbasar för åtta ackord.

Dragspelet levereras med remmar och en bra, vadderad bag som har både bärhandtag och ryggsäcksremmar, samt ett fack för t ex noter.

Modellen kan fås i en rad färger, kontakta oss gärna om du har frågor eller önskemål. Ett liknande spel kan även beställas som knappdragspel, begär gärna prisuppgift och mer information.
Modell: Pianodragspel
Vikt: 6400 g

Artnr: GCPI30mbla
Mörkblått 2-körigt pianodragspel för den som vill lära sig spela dragspel eller för dragspelaren som behöver ett behändigt "resespel".

Balkanmusik för dragspel
28 balkanmelodier i arrangemang för dragspel.
Dragspelsremmar 7 cm med ryggremmar
Breda och bra remmar till dragspel, av läder med vaddering.
Dragspelsskola.se Del 1
Dragspelsskola för den som inte spelat förut eller vill förbättra sitt kunnand...