Uppgradering Sibelius Artist instegsprogram återuppta 1 år i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30096-00)
Uppgradering Sibelius Artist instegsprogram återuppta 1 år

Lägg i kundvagnen

Uppgradering för dig som har ett Sibelius med utgången uppgraderings- och supportplan eller en ännu äldre version av programmen Sibelius First eller Sibelius Student.

OBS! Ange ditt SystemID eller serienummer och din nuvarande version som en kommentar när du beställer.

Programmet levereras digitalt och i ditt AVID account laddar du ner programvaran, som är senast släppta version. Under ett år får du dessutom sedan de uppgraderingar som släpps (normalt fyra/år).

Sibelius är världens bäst säljande notskrivningsprogram för musiker, kompositörer, arrangörer och studenter som vill kunna skriva rikt detaljerade och utarbetade noter. Sibelius innehåller omfattande och avancerade funktioner för komposition, transkription och redigering och många helt unika möjligheter till molnbaserat samarbete så att användare enkelt kan dela med sig och ta del av andras musik var som helst.

Kontakta oss om du är osäker på vilken uppgradering du behöver. 031-96 32 00 eller order@musikskolan.se

Sibelius Artist

Orginaltitel: Sibelius Artist For aspiring music composers and hobbyists writing for small ensembles (up to 16 instrument parts). , Sibelius Artist 1-Year Support & Updates

Artnr: 9938-30096-00
Uppgradering för dig med utgången uppgraderingsplan till instegsprogrammet Sibelius.