Skollicens Sibelius Ultimate inkl Photoscore+Audioscore i gruppen Notskrivning & programvara / Sibelius hos musikskolan.se (9938-30110-00)
Skollicens Sibelius Ultimate inkl Photoscore+Audioscore

Avid

Sibelius Ultimate skollicens tillsammans med Photoscore och Audioscore. OBS! Intyg krävs - fråga oss gärna om detta.

Sibelius | Ultimate – används överallt, från konsertsalar och operahus, från notförlag till klassrum. Sibelius | Ultimate är världens bäst säljande notskrivningsprogram för proffs som vill ha snygga, lättlästa och detaljerade noter. Med massor av sofistikerade funktioner, som alla är lätta att använda, kan du snabbt skapa, arrangera, dela, granska och publicera vackra noter i professionellt utförande.
Här medföljer Photoscore Ultimate 8 som ger dig möjlighet att skanna dina pappersnoter och fortstätta redigera dem, samt Audioscore Ultimate 8 som tolkar din sång eller ditt instrumentalspel och gör noter av det.

För att kunna använda denna produkt krävs ett aktuellt intyg över status som lärare/institution/student. Exempel på formulering visas under fliken Låtlista.

OBS! 2021-02-11 För närvarande kan vi inte garantera kompatibilitet mellan PhotoScore/Audioscore och MacOS Catalina eller BigSur.

Artnr: 9938-30110-00
Sibelius Ultimate skollicens + Photoscore och Audioscore. Intyg krävs vid registrering av licens.

Intyg Sibelius skollicens

För att vara berättigad att köpa och aktivera Sibelius|Ultimate Skollicens eller Sibelius|Ultimate uppgradering Skollicens måste du verifiera din status som lärare, institution eller studerande.

Det gör du med ett daterat intyg som styrker din anställning eller dina pågående studier, tillsammans med en kopia på giltig fotolegitimation. Brevet ska vara skrivet på engelska, gärna på institutionens officiella papper (eller stämplat) och vara underskrivet av rektor/lärare (gäller studenter) eller chef/kollega (gäller lärare och institutioner). Ange kontaktuppgifter till den som lämnar intyget.

Intyget skickas digitalt när du följer de instruktioner som meddelas vid leverans.
Därefter erhåller du via mail en kod som du ska använda i ditt AVID-konto, där du också får ditt aktuella System-ID och Activation-ID. Med dessa aktiverar du programmet.

(Läs gärna mer här om hur AVID definierar vem som får köpa en skollicens: http://www.avid.com/academic-eligibility )

Du kan formulera intyget ungefär så här:

Certification for Academic License
I hereby certify that N.N. works as a teacher at our school, (skolans namn och adress).
Ort, följt av datum (Dag/månad/år)
Underskrift (kollega eller chef)
Namnförtydligande
Kontaktuppgifter (t ex mail och telefon) även till den som intygar

Certification for Academic license
I hereby certify that N.N. is a student at our school, (skolans namn och adress).
Ort följt av datum (Dag/månad/år)
Underskrift (rektor eller lärare)
Namnförtydligande
Kontaktuppgifter (t ex mail och telefon)

Skanna in eller fota av intyget och ha det till hands när du påbörjar nedladdning och installation.

Keyboard Casio CT-S300
Praktisk design i kombination med bra klaviatur, fantastiska ljud och massor av moderna funktioner!
Midikeyboard Korg microKEY2 37 tangenter
Mata in musiken i Sibelius notskrivningsprogram med hjälp av detta klaviaturtangentbord.
fr. 1079 kr
Mikrofon Røde NT-USB studiomikrofon
Bra och smidig mikrofon för sång och tal.

Fleranvändare TEAM skollicens 1 år Sibelius Ultimate
Fleranvändarlicens i abonnemangsform för team, minsta antal 10 användare.
Köp!
Fleranvändare TEAM förlängning 1 år Sibelius Ultimate
Fleranvändarlicens för företag i abonnemangsform för team, minsta antal 10 anv...
Köp!
Årsabonnemang förlängning Sibelius Artist instegsprogram
Ett års förlängning av abonnemang på Sibelius instegsprogram.
Årsabonnemang Sibelius Ultimate privatlicens
Sibelius|Ultimate notskrivningsprogram som abonnemang 1 år (privatperson eller företag).