Nyhetsblogg

Ris och ros uppskattas för att utveckla vår service och vårt utbud. Igår fick jag ett samtal av den senare sorten.

En kund som sökte oss i ett supportärende utbrast:
"Jag har aldrig gillat bruksanvisningar men jag satt på tåget och läste den utan att ens ha Sibelius framför mig och lärde mig jättemycket. Suveränt!"

Det handlade förstås om Lär dig Sibelius 7 och kunden fick f ö hjälp med sitt supportärende, orsakat av ett externt ljudkort som inte riktigt fungerade som det var tänkt. (Köpt på annan ort, ska tilläggas).

Ja, det är kul när vi kan hjälpa till så att du som kund blir nöjd. Självklart är det också roligt att få höra det, och har du synpunkter på vår service, våra produkter eller andra funderingar, såväl positiva som negativa; hör av dig! 

Ha en fortsatt skön sommar!
/Pia
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Ange koden gMxy2y:
Kommentarer:
Fortsätt »