Nyhetsblogg

Du känner väl till våra fortbildningsdagar? Så här skrev en deltagare efteråt:

"Hej!
Vill bara tala om att din workshop Digitala verktyg fick mig att starta en egen YouTube-kanal (FrykenMichael) där jag lägger ut moment från pågående arbetsområden.
Tack för inspirationen!"

Tack Michael för ditt mail och för en trevlig och givande dag i Torsby!

Vi erbjuder bl a följande fortbildningar i höst:

Västerås 29 september: Klassrumsmusicerande på låg- och mellanstadium
Västerås 30 september: Kom igång med iPad (fm), Digitala verktyg - nya möjligheter i musikundervisningen (em)

Växjö 14 oktober: Klassrumsmusicerande på låg- och mellanstadium
Växjö 15 oktober: Kom igång med iPad (fm), Digitala verktyg - nya möjligheter i musikundervisningen (em)

Göteborg 22 oktober: Klassrumsmusicerande på låg- och mellanstadium
Göteborg 23 oktober: Kom igång med iPad (fm), Digitala verktyg - nya möjligheter i musikundervisningen (em)

Kostnad:
Halvdag: 750:-
En dag: 1 500:-
Två dagar: 2 500:-

Vi erbjuder också att komma ut till er skola, arbetsplats, kommun, region etc om ni är några stycken som vill ordna egna fortbildningsdagar på hemmaplan.

Mer info finns här.  Du kan naturligtvis och ringa för bokning eller om du har frågor. Tel: 031 96 32 00  Mail: order@musikskolan.se

/Pia
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):