Nyhetsblogg

Nu blir det enklare att checka ut ur butiken.

Vi har nu infört Swish som ett betalningssätt i vår webbshop. Det innebär att du nu kan välja mellan Klarnas alla sätt (faktura, kortbetalning, delbetalning), Paypal och Swish. Utöver detta kan skolor och andra organisationer handla mot faktura från musikskolan.se

Vi hoppas att detta ska göra att du kan lägga mer tid på att spela noterna du vill köpa i stället för att krångla med olika betalningssätt. Vi vill också rikta ett tack till dig som under hösten lämnat synpunkter på sidan. Tack vare dina idéer, beröm och kritik kan vi utveckla vår webbshop och göra det ännu roligare och enklare att vara kund hos oss.

Till sist: Vi önskar alla kunder en GOD JUL! (Vi har öppet som vanligt alla vardagar men vill ta tillfället i akt att skicka en julhälsning.)
Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):