Nyhetsblogg

musikskolan.se erbjuder fortbildningar för lärare, församlingsmusiker, studiecirkelledare och andra personer som är verksamma inom musik och pedagogik. Kurserna nedan ges på fastställda datum, men kan också bokas för en grupp. Kontakta oss på 031-96 32 00 för bokning och mer information.

I dagsläget planeras följande datum och orter:
Umeå 15 -16 juni
Göteborg 17 juni
Örebro 12 - 13 augusti
Linköping 26 -27 oktober

Vilka kurser som blir av ur vårt utbud beror på vilka anmälningar vi får in. Bland de populäraste fortbildningsdagarna brukar de för grundskolan vara; om digitala verktyg, iPad resp klassrumsmusicerande. Vi kommer dock gärna med annat innehåll och kan skräddarsy fortbildningsdagar utefter ert behov lokalt, på arbetsplatsen, på orten eller i regionen.

Vårt utbud av kurser ser du här och enklaste sättet att boka kurs eller få mer information är att maila kontakt@musikskolan.se eller ringa 031 - 96 32 00 under kontorstid.

/Pia

Det finns ännu inga kommentarer till detta inlägg.
Namn:
E-postadress (publiceras ej):